Elikkä WLAN valo vilkkuu koko ajan vaikka olen asetukset muuttanut. "ns. ohjeiden mukaisesti."
Wireless Configuration:
Mode; AP
Band; 2,4 GHz (B+G+N)
SSID; omanimi
Channel Number; 11
Encryption; WPA
BSSID; 00:1a:9f:91:27:0c
Associated Clients; 0
Kaikki muutkin asetukset on ohjeiden mukaisesti, koneet pysyvät langallisesti netissä muttei langattomana WLAN valo ei suostu palamaan yhtäsoittoa vaan vilkkuu koko ajan buuttien ja koneiden käynnistysten jälkeenkin. Olen kirjottanu 3G-pakotuskäskytkin "AT^SYSCONFIG=14,3,2,4" ""AT jälkeen. Muttei sen jälkeen löydä enään koko Elisan mokkulaa vaan katkaisee koko yhteyden. Käytössäni on Elisan Vodafone HuaWEI E220 mokkula. mokkulan valo palaa kiinteästi tumman sinisenä, mutta WLAN valo vilkkuu. Olen yrittänyt langattoman verkonluoda windows vistalla muttei löydä verkkoa vaikka oikeat nimet ja salasanat luon. Silti pysyn langallisena olemaan molemmilla koneissa netissä. Voisiko olla että mokkula tai A-Link Wnap on rikki??? Firmware Version on e2.0.7A_eng1 minkä pitäisi tukea HuaWEI E220 mokkulatikkua.
Pitääkö verkkojohtojen olla jossain WAN asemassa kiinni? jos laitan johon siihen en pääse nettiin enkä reitittimen sisälle muuttamaan asetuksia. minulla on tällä hetkellä, mokkula kiinni reitittimessä ja johot lani 1-2 paikoissa ja nettiin langan kanssa pääsen.
Siinäpä listaa, kiitos sille joka jaksaa lukea ja vastata!